1. Усвідомлення учнями цінності людського життя, дружби, любові, щастя.
2.. Постановка життєвих цілей і пріоритетів.
3. Самовираження і підвищення самооцінки учнів.
4. Розвиток емпатії.
5. Створення атмосфери прийняття та розуміння.
6. Вироблення вміння планувати позитивний образ свого майбутнього.
Іноді ми розмірковуємо з приводу того, до якої мети прагне людство в своєму розвитку? Невже побутові зручності, комфорт, красиві речі - це і є мета прогресу? Або швидке пересування на машинах і літаках? Чи є щось духовне, чого досягає людство на шляху своєї еволюції?
Нам здається, що таке існує. За останні десятиліття дуже багато людей на планеті стали цінувати життя. Життя звичайного рядового людини. Про її цінності стали говорити, на жаль, тільки після воєн з масовими жертвами.
До людей, нарешті, прийшло розуміння того, що не можна нічим виправдати вбивство або насильство над ближнім. Ні корисливими інтересами, ні красивою ідеєю. І виправити зло теж не можна, адже у людини тільки одне життя.
Людина - це цілий Всесвіт. Це унікальна картина навколишнього світу, людство в мініатюрі. «Під кожною могильною плитою лежить світова історія» - так писав німецький поет Генріх Гейне. І тому до окремого людського життя слід підходити з великою повагою, як до найбільшої коштовності.