Мета: поширювати та надавати інформацію про Європейський Союз та країни члени ЄС, знайомити учнів з програмами обміну та навчання за кордоном для учнівської молоді, співпрацювати з іншими клубами в Україні та закордоном, брати участь в конкурсах та проектах EuroQuiz від представництва ЄС в Україні, виховувати в учнів європейські цінності.
Євроклуб «Калейдоскоп» є молодіжною організацією, де створено умови для забезпечення розвитку мотивації учнів щодо встановлення зв’язків та налагодження співробітництва з іншими шкільними Євроклубами та громадськими молодіжними організаціями не тільки міста та області, але й України та Європи.
Євроклуб активно працює над впровадженням нових моделей та ідей у практику своєї діяльності та над залученням учнів до різноманітних конкурсів, проектів, благодійних акцій, фестивалів, флешмобів та інших заходів. Ініціатива щодо організації засідань із впровадженням різних форм і методів роботи належить не тільки учителям-кураторам, але й раді та членам Євроклубу.
Йдучи шляхом євроінтеграції, працюючи з матеріалами прокраїни Євросоюзу, Рада клубу виступає ініціатором щодо організації заходів, підбору матеріалу, відбору форм і методів роботи.Члени та куратори Євроклубу постійно впроваджують технологію «Виховання та навчання у співпраці». Робота старшої групи членів клубу постійно супроводжується застосуванням ІКТ. Метод проектування також є дуже популярним серед євроклубівців.
У школі щорічно проводяться заходи у рамках роботи Євроклубу, що стали традиційними. Так у школі святкують День європейських мов, який починається з урочистої лінійки і включає представлення проектів різними мовами: «Іноземні мови в моєму житті», «Яким я бачу майбутнє молодіжних організацій Європи», ток-шоу старшокласників «Відкритий мікрофон», дискусії – круглі столи учнів різних вікових категорій, концерти з номерами на різних європейських мовах. Євроклубівці також завжди радо беруть участь у конкурсі постерів.
№ з/п | ЗНЗ , кількість учасників заходу, клас | Назва Міжнародної програми, конкурсу тощо | Форма співпраці, місце та терміни проведення | Співпраця з представництвами іноземних держав | Результати участі (кількість призових місць) |
1. | ХЗОШ №135 | Міжнародний конкурс «Кенгуру» | Конкурс, ЗЗСО № 135 | _ | Учасників – 55, відмінний – 1 , добрий - 20 |
2. | Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок» (весняний) | Конкурс, ЗЗСО № 135 | _ | Учасників 104 Золотий - 43, срібний - 97, | |
3. | Міжнародний конкурс «Геліантус» | Конкурс, ЗЗСО № 135 | _ | Учасників -65, 1 ступінь-2 2 ступінь-6 3 ступінь-6 | |
4. | Міжнародний конкурс «Грінвіч» | Конкурс, ЗЗСО № 135 | - | 26 учасників 2-срібних 1-бронзовий 13-учасників |
№ з/п | ПІБ, посада | Тема заходу | Дата/країна (місто) | Зміст діяльності Результати участі | |
1 | Сергієнко О.В., Редькіна А.С., Лоза О.І. | Курс Edera | Серпень 2018 | Сертифікат | |
2 | Редькіна А.С., Сергієнко О.В. | Спецкурс НУШ British council | Серпень 2018 | Сертифікат | |
3 | Сергієнко О.В. Редькіна А.С. | Навчання письму та вимови молодших школярів | Листопад 2018 | Сертифіка | |
4 | Сергієнко О.В. | Формування початкових навичок на першому році навчання | Листопад 2018 | Сертифікат | |
5 | Сергієнко О.В. | Планування уроків для учнів першого класу | Листопад 2018 | Сертифікат | |
6 | Сергієнко О.В | 20 годинний курс для вчителів початкової школи | Жовтень 2018 | Сертифікат | |
7 | Сергієнко О.В. Редькіна А.С. | Технічне обладнання на уроках в школі | Жовтень 2018 | Сертифікат | |
8 | Сергієнко Редькіна А.С. | Мотивація тінейджеров випускних класів | Березень 2019 | Сертифікат | |
9 | Сергіенко О.В. | Розвиток навичок говоріння та аудіювання молодших школярів | Січень 2019 | Сертифікат | |
10 | Сергієнко О.В. | Стимулювання учнів до написання ЗНО. Письмо | Квітень | Сертифікат | |
ЗЗСО, Євро клуб (назва, дата створення, керівник (посада) | Країна-партнер (організація, установа, заклад) | * Зміст діяльності (додати фото) |
135, „Калейдоскоп”, рік створення – 2007; керівник: Сергієнко О.В, вчитель англійської мови | Немає | Координація дій, пов’язаних з Європейською проблематикою, підготовка молоді до життя в інтегрованій Європі, надання можливості розвитку європейської освіти та будова європейської свідомості |